In de media circuleren allerlei verhalen over autodelen; de één is superpositief over de mogelijkheden die deelmobiliteit biedt, de ander stelt vast dat het effect van autodelen tegenvalt en dat...
CROW-KpVV heeft een brochure uitgebracht over het ontwerpprincipe STOMP. Bij duurzame gebiedsontwikkeling kijk je eerst naar Stappen en vervolgens naar Trappen, Openbaar Vervoer, Mobility as a...
Bedrijven en overheden hebben de landelijke Standaard voor Publicatie Dynamische Parkeerdata gedefinieerd voor gesloten parkeerlocaties en straatparkeren. De standaard is gemaakt voor de...
Mensen buiten de grote steden zijn steeds meer afhankelijk van de auto, omdat de afstanden tot werk, sociaal netwerk en voorzieningen toenemen en het ov steeds minder vaak een goed alternatief...
De mobiliteit zal de komende jaren steeds meer toenemen. Om de bereikbaarheid ook in de toekomst zeker te stellen, wordt flexibel reizen steeds belangrijker in ons mobiliteitssysteem. Om daarin de...
Ook aan kleinere stations en grotere bus- en tramhaltes is de vraag naar diefstalveilige en kwalitatieve fietsparkeervoorzieningen groot. Fietsberaad Vlaanderen onderzocht of beveiligd...
In dit inspiratiedocument wordt gekeken naar de mogelijkheden die het parkeervrij maken van één van de Amsterdamse hoofdgrachten biedt. Specifieke aanleiding is de Motie 56.20, ‘hoofdgracht...
In opdracht van de gemeente Den Haag is de fietscarrousel in de Vruchtenbuurt geëvalueerd en zijn aanbevelingen gedaan voor een mogelijke verdere uitrol.